Tuesday 21 November 2017

Чамтай л учрах гэж би...

Зөндөө олон жилээр хүлээсэн дээ...
Яг чамтай л учрах гэж зөндөө төөрч хайсан сан. Хайж явахдаа унаж бүдэрч, замын тэрэнд гомдоод хотын төвөөс 13 хүртэл өндөр өсгийт дээр уйлаад гүйж явсан сан. Замын нэгэн байсан бүгдийг л үнэнч хайр минь юм болов уу гэж төөрөлдөж зүрх сэтгэл бүхнээ зориулчихаад тэдний гаргасан олхиогүй ааш, хатуу сэтгэл, тоглоомтой сонирхолд нь гомдохдоо олон өсгийтийг эвдэж, олон удаа хөл зүрх хоёроо холготол уйлж гүйсэн...
Хамгийн дотно найз минь нэгэнтээ намайг яах гэж ингэж бүх зүйлээ өгч дурладым бээ чи гэж зэмлэж байсан сан.
Аргагүй дээ, хаягдаад харуусаад уйлаад гүйж явахад минь түүний мөр миний нулимсыг тосч надтай цуг урсдаг байж...


Тэгээд тэр л нэг хангайн нар үүлсийн цаагуур нэг орж ил нэг мишээсэн хаврын хавсаргатай өдрөөр би чамтай танилцаж билээ. Сахилгагүй гэдэг нь илэрхий нэг өндөр шархүү урт шугамыг сэлэм болгож бариад л ресэпшэн охинтой тулалдаад л гараад ирсэн сэн. Анх харчихаад энэ ер нь яасан тавьтаргүй эр вэ гэж хөнгөхөн дүгнэлт хийгээд эргэсэн намайг харин чи анх хараад энэ ямар их зантай хүүхэн бэ гэж бодсон гэдэг тиймээ...


Чамд би хайртай болсноо мэдсэн тэр өдөр, зүв зүгээр л цуг зэрэгцэж хэвтээд ТВ үзэж байхдаа чиний сайхан үнэр сэтгэлд үнэртэж байсан тэр цастай өвлийн орой би  чамд анх хайртай болжээ гэж мэдсэн дээ...


Анх чи минь БЧХ гэж хэлэхдээ их харам байсан. Би : чи хэзээ хамгийн сүүлд уулзаж байгаагаа мэдэхгүй, тийм болохоор хайртай гэдгээ харамгүй хэлж бай гэж уньж тунихын хооронд хэлж суусан тэр нэг хаврын орой...
Найзын хуриманд хамтдаа очсон тэр зуны орой. Хайртай найзынхаа хуримын орчуулгыг хийж хүмүүсийн хэлсэн үгнүүдийг орчуулаад сэтгэлээ барьж дийлэхгүй өөд уруугүй уйлсан миний нуруун дээр минь гараа тавиад би чинийхээ хажууд байгаа шүү гэж түшиг өгч байхад чинь, тэр гарын чинь илчнээс чиний надад хайртайг мэдэрч, яг л тэр мөчид би дахин хөл зүрхээ холготол уйлж гүйхгүй нь ээ гэж бахархалтай нь аргагүй бодогдсон...


Олон хоногоор явчихаад ирэх бүрд нь тосч авч амждаггүй ч нэг удаа найз нь тосч авнаа онгоцны буудал дээр уулзаяа гэж хэлээд маргааш нь онгоцны буудал дээр очиход гарч ирээд тэвэрч үнсээд намайг эргээд харах хооронд өвдөг дээрээ суугаад гартаа алмааз эрдэнийн бөгж бариад Күүтаа минь ээ, би чамд маш их хайртай, Чи миний эхнэр болж намайг насан туршид минь хамгийн жаргалтай эр хүн байхыг зөвшөөрөөч гээд гуйхад чинь би дахиад л уйлж, Тэгэлгүй яахав дээ гэж хариулсан тэр нэгэн өвлийн өглөө...


Чамд би ямар их хайртайгаа өдөр болгон мэдэрдэг. Би чиний хайрыг чамайг хол байхад ч мэдэрдэг... Явсны чинь дараа энд тэнд нуугаад орхичихсон миний дуртай шоколаднууд, хаа нэгтээ хаалга тогшоод л хүргэгдээд ирдэг сайхан цэцэгнүүд, зөвхөн чамдаа л хайртай шүү, эртхэн унтаарай, битгий ядартлаа ажиллаарай гэж байнга санаа тавих чиний сэтгэл...


Чамтай л учрах гэж би, чамд ингэж л хайрлуулах гэж би, чамайг насан туршдаа хайрлах гэж би зөндөө удаан хүлээсэн байж.
Чамайгаа байгаа бүхэнтэй чинь, ааштай чинь, авъяастай чинь, халамжтай чинь, хайртай чинь олж авсандаа би өмнөх бүх шархаа мартаж жаргадагаа...
Чи миний цорын ганц шүү...

4 comments:

  1. wow. yamar saihan hosuud ve. az jargal huseye.

    ReplyDelete
  2. Баярлалаа. Хуримын амлалтаа бичих гээд суусан шал өөр дурсамж сэдрээд тэгээд блогтоо бичээд хадгалчлаа.. Хурим болоход 3 сар үлджээ...

    ReplyDelete
  3. Huurhun yum a, az jargal husie

    ReplyDelete

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...