Sunday 17 September 2017

Хурдны зам дээр

Өнөө өглөө би гэрээсээ гарч ирсээн.


Учир нь би шархүүг энэ ажлаас гарсны дараа бид хоёр манай уурхайн байрлуулж байсан байранд байнга амьдрахаа болиод ойрхон нэг хотод байшин түрээслэсэн гээд ярисан даа. Тэр хот нэг цаг гучин минутын зайд байдаг юм уурхайгаас, хурдан давхидаг хүмүүст л дээ. Би бол нэг зогсонгүй давхиад ирэхэд 1:45 минут л яваад байх шиг байгаан.


Тэгээд хагас бүтнээр гэртээ хариад ажлын өдрүүдээр уурхайн байранд байрладаг юм.
Гэхдээ гэртээ харьж өөрийн орон дээрээ унтах дуртай болохоор долоо хоногийн дундуур боломж таарвал гүйгээд л байдаг юм гэр лүүгээ.


Тэгээд өнөө өглөө тэндээсээ ирсэн байхгүй юу. Өглөө 5:30 гээд гараад явахад зам чөлөөтэй нэг их олон машин байдаггүй болохоор би ч эрт гарч ирэх дуртай лдаа.


За тэгсэн өглөө би сэрүүлэгтэйгээ зодоон хийсээр байгаад жаахан оройтоод 5:45 болж байхад гэрийн тэндээс хөдөллөө. Тэгээд эхний 12 км чинь бас л хотын дундуур 50км/ц ийн хурдтай л явж байгаа байхгүй юу. Тэгсэн нэг мотоцикл хойно ирээд гэрлээрээ дохиод бүр хойноос дөхөж ирээд бүр аальгүйтээд салдаггүй ээ. Би чинь гайхаад энэ чинь одоо энэ хот дотор гүйцэж түрүүлэх гээд байдаг юм байх даа гэж бодоод замын хажуу руу шахаж явж үзлээ түрүүлвэл түрүүлэг гээд.
Үгүй дээ, гүйцэж түрүүлэхгүй юм тэгсэн мөртлөө гэрлээрээ дохихоо болихгүйен. Сүүлдээ бүр айх гайхах зэвүү давхцаад.
Тэгсэн нэлээн хэсэг тэгж явж байснаа 80тай зам дээр гарч ирээд арай гэж намайг гүйцэж түрүүлж байнаа.
Яг хажуугаар гараад явах үед нь түг гээл нээх чанга дуу гараал би чинь тэрүүхэн тэндээ гүү энэ чинь одоо юу вээ гээл бодтол харин муу зэвүүн гар миний хажуугийн толийг алгадаад нугалчдаг бай ш дээ.
Хаха, би тэгээд хөөрхөн 30 км тийм тольтой давхисоон. Зогсохоосоо айгаад.


Эндэхийн жолооч нар нь үнэн тавьтаргүй ээ. 100 тай явж байхад л хойно бүр яг наалдчаад л одоо тэгээд би тэгээд наалдлаа гээд хурдан явлаа юу.
Тэгээд л гүйцэж түрүүлээл зарим нь тэнэгтээд хуруу гараа сарвалзуулаад л.


Би иймийг нь мэддэг болохоор нэг их машин барья гэдэггүй шархүү дандаа барьдаг байлаа. Одоо тэгээд ажил амьдралын эрхээр өөрөө барихаас аргагүй...
Тэгээл эмгэн хумс царайлаал дуугаа дуулаал гэлдэрч л явна даа.

No comments:

Post a Comment

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...