Wednesday 27 September 2017

Гоё зүйлс

Сүүлийн үед би яггүй муу хүн болоод байгаа гэдгээ ухаараад байнаа.
Жишээ нь маш ихээр идсэн уусан зүйл ярьдаг болжээ, эсвэл миний филосооф сэтгэлгээ нам унтаад би ухнатаад энүүгээр нэг идэх зүйлс эргүүлсэн хүн байна ...
Удахгүй тэр гоё содон сэтгэлгээ зунтай цуг намайг нэг их удаан хүлээлгэхгүйгээр хүрэлцэн ирэх байхөө гэж найдаад бороотой өдрөөр бүгдийг нь идсэн нэгэн гоё зүйлийн зургийг оруулъя аа....
Би хааяа үүнийг авч идэх дуртай, үргэлж идээд байдаггүм. Хаашдаа өөрийгөө хордуулж хоосон калори нэмж байгаагаас цааш вино нь дээр ш дээ тийм биз дээ. Хаха


За дараагийн зураг болбасу миний бас шархүүгийн чөлөөт цагаараа өөрсдиийгөө зугаацуулдаг зүйлсийн нэг байна. Амралтын өдрөөр биесээсээ уралдаад эсвэл яг энэн шиг нэг өнгө голцуу бол би хэдийг хийчлээ чи жаахан нэмэрлэл дээ ганцыг ч эвлүүлэхгүй худлаа хүний эвлүүлснийг хараад суугаад байхын гэж биесээ явуулж суухад зугаатай байдаг юм.



Ер нь бодоод байгаа, явсан газар болгоноосоо тухайн улс үндэстэний онцлогийг харуулсан нэгийг авчирч эвлүүлээд ханандаа наагаад байвал зүгээр юм уу гэж.
Би ийм хооббийтой болохоор хүмүүст бас паззл бэлгэнд өгөх дуртай.
Найз бүсгүйдээ аваачиж өгсөн юм, 1000 ширхэгтэйг, тэгсэн хэцүү гээд залхуураад одоо болтол эвлүүлээгүй л сууж байгаа. Би бараг өмнөөс нь эхлээчээ бороотой өдрүүдэд зүгээр ш дээ гэж хэлээд байгаа...

Би зөнөөөс айдаг юм, тэгээд шархүүдээ хэрвээ би зөнөвөл хөөрхийг нээх зовоолгүй тэгээд ер нь баахан дуртай юмаар нь хуурч байгаад цааш нь залсан нь дээр шүү гэж.

Зөнөөд хажуудахаа танихгүй юугаа ч мэдэхгүй санахгүй ой ухаанаа алдахгүйсэн гэхдээ бас ийм юм эвлүүлж, үгийн сүлжээ бөглөж янз бүрийн тааварт зүйлсээр тархиа идэвхитэй байлгах гэж оролддог.


Хойтонгоос бас мэргэжил дээшлүүлэх дахин нэг сургалтанд сууна гэсэн бодолтой.

No comments:

Post a Comment

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...