Thursday 31 August 2017

Ажлын залуу 1

За энэ нэг залуугийн талаар бичихгүй бол бүр түүний хачин харьцаанд сүүлдээ чухам стрессдээд стресс тайлах учираа олохоо болилоо. Маргааш уг нь Хагас сайн өдөр гэртээ хариад сэгсийтэл 2 цаг гүйхэд уг нь гайгүй л болчино л доо гэхдээ л энэ бүр зэвүү хүргээд байх юм.


Энэ уг нь аягүй залуу хүүхэд байхгүй юу. Аав нь манай уурхайд олон жил ажилласан тэгээд сургуулиа төгсөөд энүүүгээр дадлагын ажил хийж гүйж байгаад манайд геологоор орж ирсэн юм. Яриа хөөрөө сайтай хүнтэй харилцах урлагтай, хэрэгтэй гэсэн хүмүүсээ олоод найзалчихдаг ер нь л сэргэлэн байрын залуу, бас толгой сайтай.


Тэгээд наана цаана орж хамаг юм хийж гүйсээрээн байгаад уулын төлөвлөлт хариуцаж 2 жил болоод намайг энд орохоос өмнө уулын ашиглалтын мастер болсон юм байна л даа.


Тэгээд эхэндээ ч надтай учиргүй сүрхий хандаад л байдаг байсын, гэхдээ би чинь оофис политикт маруухан хүн л дээ, ажлаа л хийж байвал хэрэгтэй хүндээ ойртож наалдана энэ тэр гэж мэдэх биш, тэгээд ч уурхай чинь эрчүүдээр дүүрэн юм чинь ойртож наалдвал тэгээл хормой хоттой холбоодо л цуурч өгдөг болохоор би ер нь цэрвээд байдаг юм.


Тэгсэн энэ залуу сүүлийн үед бүр бишээ. Манай нэг ёстой цохиод унагаачмаар залхуу ажилтан  байдаг байхгүй юу тэрэнд ерөөсөө намайг давж ажил өгөөд нөгөөх нь өө Б намайг хий гэсэн би энийг хийжээн би завгүй гээд сэгсийгээд би нээрээ...


Одоо харин яаж харьцах вэ, шууд хэлж л санаагаа амраая даа гэж төлөвлөөд л сууж байна.
Гэхдээ би бас иймэрхүү тохиолдлуудыг нь бичиж тэмдэглээд сууж байгаа л даа. Баримттай л ярихгүй бол хов яриад ч байгаа юм шиг, ургуулан бодоод ч байгаа юм шиг л болох гээд.
Би ер нь иймэрхүү зүйлд сэтгэлийн хөдөлгөөнөөр хандахгүйг хичээдэг тэгэхгүй бол уйлж дуулаад гомдоод байвал ажил явахгүй биз дээ. Тэгээд л нөгөөдүүл чинь ээ дээ энэ хүүхнүүд үү, уньж туньж явахиймаа л гээд унана.


Уурхайд тэр тусмаа дан эрчүүд дунд ажиллах бас л тэвчээр шаардсан ажил шүү дээ. Олон хүүхнүүдтэй газар бол бас арай амараа, хялав цэлэв гээд л явж байтал амьдрал болоод л байдаг юм.


Гэхдээ би энэ залууг надад жаахан атаархаад байна уу эсвэл миний ажилд гар хөл санаа нийлдэг хүмүүсийн фракц биш болохоор намайг ерөнхийд нь тэдэнтэй харьцдаг шигээ undermine хийгээд байна уу гэдгийг л ойлгох хэрэгтэй байна.


Оофисийн политик оо гэж нэг иймэрхүү зүйл байх....



No comments:

Post a Comment

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...