Thursday 7 December 2017

Хуримын бэлтгэл

Хуримын бэлтгэл ид шатандаа орсоон.


1. Даашинз- Даашинзныхаа хэмжээг өгөх гэж 3 долоо хоногийн өмнө хийж байгаа газартаа очлоо. Хээ, бурхан минь нөгөө бүсгүй чинь гэмтэлээр шалтгаалаад хэсэг гүйгээгүй дэлбэрцэн явж байгаагаа тэнд очоод төгс төгөлдөрөөр мэдрэв. Тэгээд үйлчин бүсгүйдээ, би дахиад ирэхдээ тураад ирнээ, түүнийг бодолцоорой гэж хэллээ. Ингээд шархүү гүйлтийн зам авч гэрт тавьснаар ойрдоо би гүйлтийн зам дасгал сургуулилат хийж байнгын булчин шөрмөс нь хөндүүр явах болжээ.
Гэхдээ дараагийн долоо хоногт очиж хоёрдох хэмжээсээ өгнө. Сэтгэлд хүрээгүй л байгаа. Гээд одоо яахавээ. Идэж ууж байгаа зүйлс маань цацагт хяруулын мах, тахианы мах, чанасан өндөг, яргай загас маш их хэмжээгээр жимс ногоо. Хаа нэг талх идэж сэтгэлээ хуурч байгаа, тэгэхгүй бол би амьд явж чадашгүй хүн шүү дээ.


2. Арьс - За би нь гарж орох ажилтай тул нарнаас хамгаалаад хамгаалаад хөөрхөн борлосоон. Одоо угаасаа бордуу хүн чинь нар гарахаар харин баясаад харлаад байх юм. Тэрийг одоо аргалах аргагүй учраас жигд сайхан бор байнаа гээд өөрийгөө тайтгаруулсан. Харин арьсны чийгшэлд анхаарал хандуулаад өдөрт уудаг усны хэмжээгээ нэмэгдүүлсэн. Өмнө нь 2,4л уудаг байсан одоо 3л хүрээд байна уу даа. Кофе уухаа больсон, өдөрт 1ийг ууж байгаа тэр чинь миний хувьд бараг л больсон гэсэн үг л дээ. Алкохолны төрлийн зүйл амсаагүй нэлээн удаж байна.
Бас өнгө үзэмжинд нь санаа тавиад хуурай зөөлөн үстэй биеийн самаар өнжөөд нэг үрээд эргүүлээд тойруулаад, чухам завгүй.


3. Бусад бүх зүйл бараг бэлэн болсон, одоо гэрлэлтийн баталгаагаа авах өргөдлөө гаргавал тэгээд жин тан шахуу. аа тийм гутлаа захиалсан юм байна. 1 сард явуулна гэсэн, тийм болохоор тэр жин тан гэсэн үг.


4, Хумс - Гелэн хумсанд хэсэг донтоод оо би, тэгээд саяхнаас гитарын сургалтанд явах гээд гелээ арилгуулж хумсаа авсан байхгүй юу. Тэгсэн хөөрхий хумснууд минь бүр эмзэг болцгоочиж. Одоо 2 сар хүртэл юу ч илүү дутуу зүйл хэрэглэхгүйгээр амраах санаатай.


Гэх мэтчилэн энэ харин хуримын өмнөх хэсэг хугацаа намайг үнэхээр хүмүүжүүлж байнаа.

3 comments:

  1. Jingee hasaad jimbiisen huurhun ber bolooroi. Sain bichdeg, bas sonirholtoi bolohoor bainga unshdag shu, Amjilt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ерөөл бат сайхан оршигээ.
      Урмаар тэтгэсэнд маш их баярлалаа, чамд бас амжилт хүсве.

      Delete

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...