Friday 8 February 2019

Эрээвэр хураавар

Идэж уухаас оор ид шидгуй юм бишуу. 









Ойрдоо ингэж идэхээ больсон. Шинэ ажилдаа ирээд, буудалд хоол унд хийж идэхэд хэцүү болохоор банана, тараг, огурцы идсээр байгаад хөөрхөн жин хассан байна лээ сая гэртээ очоод үзсэн. Амархан л даа уг нь, идэж уух хөдөлгөөнд л байгаан. Ямар нэгэн таргалуулдаг өвчингүй л болбол. Манай эндэхийн нэг бэр байдаг юм Монгол бүсгүй л дээ. Нөхөртэйгөө суугаад нэлээн олон жил болсон, энд ирээд 2-3 жил болж байгаа боловуу. Тэр өнөөдөр залгаад их хэцүү байна, ганцаардаж байна буцдаг юм билүү гэнээ. Тэгээд би бодлоо, эмэгтэй хүн тэгээд цагаан зээр шиг гэж хэдийгээр ярьдаг ч тэгээд нутаг руугаа буцдаг юм болуу гэж. Надад бас монголдоо очиж жил ч болтугай амьдрах сан гэж бодогдоод л байдаг болсон байна лээ. Манай энд хүмүүс нь цөөн дээрээс нь би нь хамгийн холын хот тосгонд амьдарч явдаг болохоор тэгээд сайхан монголчуудтайгаа найзалж нөхөрлөх зав үнэндээ гарахгүй. Гэтэл Австралийн зарим нэг хотуудад бүсгүйчүүд нийлээд, баг бүрдүүлээд ганцаардах завгүй л амьдарч байх шиг. Би тэгээд хэллээ нөхрөө Австрали орж амьдрая гээд хэл гэж.
Гэхдээ би ингээд охидууддаа зөвлөгөө өгөхөөр нөгөөдүүл нь нөхөр найз залуудаа очиж Күүтаа тэгжийлээ, тэгмээр байна гэхээр нөхрүүд намайг нэг Хоролмаа гэж харчих гээд байдийн гайгүй байгаа хаха.

No comments:

Post a Comment

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...