Sunday 15 October 2017

Хуушуур

За түрүүний хагас бүтнээр ганганаас ганган хоол хийж идээдээ...


Ууршсан оч шиг үсчүүлж, шажигнүүлж, тогооны таган бамбайгаар зэвсэглэж, хоолны хутгуураар дайралт хийсээрээн байгаад за ямар ч байсан түүхийрүүлэлгүй гэхдээ түлэнхийдүү, амталсан тахианы махаар хийсэн бондгор хөөрхөн хуушуур хийж идлээ...


Би тэрүү жил нэг хоёрдугаар гурилаар аминдаа л эрүүл хуушуур хийхгээд хийсэн чинь гурил нь нэг тийм түүхий царайтай болсон юм. Тэрнээс хойш хоёрдугаар гурилыг арай цайвартай холиод өндөг жаахан оливын тостой зуурахаар ийм гоё шаргал болдог юм байна гэж мэдэж аваад бөөн баяр.


Өнөөдөр өглөө гэрээсээ ирсэн хүн чинь орж ирээд аяга цай уугаадая гэсэн аягаа мартжээ.
За тэгвэл аяга овъёос идьюүү гэтэл халбага сэрээгээ мартжээ.
Тэгээ яах учраа олохгүй админы хүүхнүүд дээр очиж цаасан аяга эргүүлдэв.

Цаасан аягаа аваад зүгээр гарахгүй бас хэдэн үг хөөрөлдөв. Одоо тэгээд ойрын үед амтай болгон л за хуримын план хэр явж байна л гэхийн. Би ч өө дажгүй шүү л гэх юм. Намайг тайван байнаа л гээд гайхаад байх юм. Би тэгээд заримдаа би одоо паанигтах ёстой байтал паанигтахгүй дүф царайлж явж байж болжээнүү гээд эргэлзэх ч шиг.

Гэснээс урд шөнө унтаж чадаагүй ээ. Заримдаа ингээд ертөнцийн бүх болох болохгүй бүхнийг эргэцүүлээд эргүүтээд өөртөө лай хурааж нойроо хөөж явуулаад үүрээр босч гарч ирэх гэж чухам л дайн боллоо.

Одоо тун их ядарсан байна. Хажуугаар нь өчигдөр хийсэн хэдэн дасгал туухайгаа арай хүнддүүлсэн үү гарыг минь нуль хөндүүр болгоод орхиж...

За ажлаа хийе дээ. Нойроо сэргээх гэж бас хуушуур идмээр санагдаад ийшээ орж ирсэн байхгүй юу...

No comments:

Post a Comment

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...