Wednesday 5 September 2018

Ингээд байвал яаж байна.

Гээл тэгдийн. Ингэсийн би түрүүний хагассайнд очиж шүдээ үзүүлсийн, жилийн үзлэгээ хийлгэж байгаан, тэгсэн жаахан жаахан засвар хэрэгтэй гэсийм угаасаа тэгдийн. Тэгээд за хийлгүүлэе гэсийм ноднин өдийд бас шүдээ янзлуулахад 1000 давсан дойлуур төлсөн гэж хэлжээсэн дээ. Бас л тийм болно гээл тэгж байна.


Тэгээд засвар тордлогоо хийлгэчээд касс дээр нь очоод төлбөрөө хийх гэсэн харин Соутерн Кроссын даатгалтай биш биз гэнээ тэр хөөрхөн ресепшэн бүсгүй. Би шууд л байгаа шүү дээ гэсэн алив өг дөө буцаалт авч магадгүй шалгаад өгье гэлээ.


Шалгуулсан юу гэсэн гээч, 750 дойлуур хөнгөлж байна даа гэнээ. Би тэгсэн ноднин тэрийгээ аваагүй өнгөрсөн байгаам даа. үйлчилгээ эмчилгээ хийснээс хойш сарын дотор хүсэлтээ гаргахгүй бол буцаалт орж ирдэггүй учраас өмнөхүүд бол дашин шог болжээ.


Тэгээд гэртээ хариад юу юу хөнгөлж байна вэ гэсэн нүдний шил бол нүдний үзлэг хийлгэсэн тохиолдолд жилд нэг удаа 500 дойлуур хүртэл хөнгөлнө гэжэээ. Одоо би нь амтшаад хагассайн өдөр нүдний эмнэлэгт цаг авчихсан байвал ямар байна.


Өмнөх компанид байхад эрүүл мэндийн даатгалыг компаниас төлдөг байлаа. Тэр үедээ ч ашиглаагүй. Одоо энд өөрөө төлдөг сард 100 гаруй дойлуур төлөөд байдаг юм. Тийм болохоор ингэж буцаалт авна гэдэг чинь зөндөө юм байхгүй юу тээ.


Аан энд ажил хийж байгаа хүн бүр аюул ослын даатгал заавал төлдөг юм. Тэднийх харин миний тэр түргэн дуудаж явсан төлбөрийг төлсөн байсан. Тэгэхгүй бол байнгын оршин суугчид нь бас 90 билүү дойлуур төлөх ёстой байдаг болохоор.


Гэснээс Бусан хот руу явах ажилтай болсон Яг хэзээ гэдгээ мэдэхгүй. зөвлөгөө байвал өгөөрэй хүмүүсээ. Бас Солонгост сурч байгаа хүүхдүүдэд илгээмж явуулахад хэр байдаг болоо очдог боловуу очих л байх даа тиймээ уг нь.

No comments:

Post a Comment

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...