Sunday 9 September 2018

"Арчаагүй эмэгтэй"

Би өөрийгөө бусад зарим нэг хүмүүс нүүр тулан уулзвал яг тэгж харагдана гэдгээ мэддэг.
Үнэндээ яагаад вэ гэхээр би өглөө 4 цагт босч нүүрээ будаад гарахыг бус 4 хагас хүртэл унтаад чийгшүүлэх тос нарны тос түрхээд гарахыг илүүд үздэг болохоор тэр. Гэхдээ энэ бол би өөрийгөө өмгөөлөөд байгаа хэрэг л дээ, би үнэндээ л залхуу, Монголд байхдаа оофист ажилладаг байсиймаа хэсэг, тэр үед бас нүүрээ буддаг байлаа байлаа. Тэгээд энд ирснээс хойш нэг л мэдэхэд өглөөдөө нойроо харамлаад ингээд нэг арчаагүй эмэгтэй л болчихоод байна.


Одоо бол хагас бүтнээр гадуур гарч орохдоо л нүүрээ будаж янз бүр болохоос хэтрэхгүй тэгсэн мөртлөө гоо сайхны бүтээгдэхүүн цуглуулах хообийтой, хэрэглэж ч үзээгүй байж янз бүрээр нь чирээд ирнэ, нөгөөдүүлээ задлаад нэг хэрэглээд мөддөө хэрэглэхгүй тэгж ингэж явсаар хаягдаад дуусна.


Одооноос эхлээд туршлага судалж, зөвлөгөө цуглуулж эхлэнээ. Хэрхэн яаж цэвэрхэн буддаг арчаатай болох вэ гээд.


Сүүлдэээ залхуурсаараан байгаад эв дүйгүй болоод байх шиг байнаа. Сая хагас бүтнээр нүүрээ будаад нөгөө хувцасаа өмсөөд гарсийм, бас л аятайхан мэдрэмж шүү тиймээ, одоо хурдан зун болоосой сая худалдаж авсан палаажнуудаа өмсөөд намирмаар л байна. Дээрээс нь юүтүүбээс нүүр будалтын бичлэгүүд олж даган дуурайхад өөрийгөө дайчлана гэж бодоостой. Амжихгүй л юм даа.  Амжуулдаг болноо чамайг, бас байнга гадаа гүйсээр байгаад сэвхтэж борлосон нүүрээ арчлахыг л нэг үзүүлээд өгье. 11 сард ээждээ очихдоо арчаатай охин очноо.

1 comment:

  1. би яг л арчаагүй эмэгтэй шиг харагдаж байна. Ойрын үед нүд тойрсон үрчлээ эрс ихсээд арьс өнгөө алдаад үс сэгсийтлээ унаад хачин л байна.

    ReplyDelete

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...