Monday 12 October 2020

Сонгууль

 Сонгууль болох гээд манай энд бужигнаад л байна, бужигнаад л байна.

Одоо энэ хагассайнд өгнө, гэхдээ хүссэн хүмүүс нь эрт өгч болохоор юм байлээ. Би ч хагассайн хүртэл хүлээнээ гээд шийдцэн. Угаасаа гадуур гарч гоо сайхан этэр хэснэ гээд төлөвлөгөөтэй. 

Ойрдоо юу хийвээ, өө тэгээл эргэж тойроол орж гарч явтал долоо долоо хоногоор л шурт шурт л гээд байх нь тэр энэ амьдрал чинь. Хагассайнд чухам гоё өдөр болсон, манай хэдэн охидууд гарч өдрийн хоолонд ороод. Хол ойрын хэрэгтэй хэрэггүй юмс зөндөө л ярилаа. Гэхдээ мань хүмүүс энд зөндөө удсан болохоор тийм дундын танилууд ихтэй тэгээд тэд нарыгаа яриад явчихаад байсан. Би сүүлдээ дунд нь төөрөөд одоо Жэймсийг яриад байгаамуу Нийкийг яриад байгаамуу гээл асууна хаха. Нэг нь бас над шиг гүйдэг нөхөр. Гэхдээ намайг бодуул бүүр холын зайнд гүйнэ. Бид хоёрын хэл яриа таардийн. 

Тэр нөхөр л намайг бас бусдыгаа уриад ингээд гарцгаасан хэрэг. Тэргүй бол миний хагассан чинь яаааг нэг жимтэй:

- өглөө бослоо

-Гүйлээ

-Орж ирээд усанд ороод 

-Гарлаа өглөөний цай олж уулаа

-Хуцас хунараа угаалаа

-Хичээлээ хийлээ

-Хагас бүтнээр хүн амьтан олж авч бас баахан ярилаа

- Хичээлээ хийлээ эсвэл ажил

- Тэгээл нэг ганц аятайхан хоол унд эргүүлээл, ганц нэг мэдээ хараал 

Завсар зайгаар нь шархүүгээ эргүүлээстэй.

Гээл бүтэнд бол хавтгайгаараа өнжчих гээд байх талтай, угаасаа хол гүйсний маргааш нь хөөрхий бөөн хөндүүр, ии уу гэсээр байтал таардаг.

Ойрноос харин сэлж эхлэх гээд хараад байгаа, энэ дараагийн хагас марафоноо гүйчээд хэсэг сэлдэг юмуу. Бас энд анхан шатны pole dancing хичээл зарлагдсан харагдсан. Лаг бүжиглэж сурах сан. Орйдоо бас сайн дурын ажил нээх хийхгүй байгаам байлээ. Сонгуулийн өдөр ажилладаг юмуу гэж харж байснаа тэгээд боличихлоо.

No comments:

Post a Comment

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...