Monday 17 April 2017

Дэглэм мэглэм цаашаа

Гэцөөөөөө....


Нээрээ хоол унданд нүгэлгүй дуртай хоёр хүн арайл тэссэнгүй.
6 хоног сайхан байсөө. Хоюулаа их дажгүйг нь гайхаад л янз бүрийн хоол зохиож хийгээд л би бараг 2 кг хасаад л, их жаргалтай хоёр байвоо. Тэгээд ойрхон нэг газар луу урт амралтын өдрүүдийг тааруулаад ухас хийгээд ирье гээд явдаг байхгүй юу. Хагассайнд. Тэгээд өглөө гарахаасаа өмнө усаа уугаад л, яргай загас шарж бууцайтай өглөөний хоолонд идээд л чухам бид хоёр чинь тэнд очоод дан мах идээд л ус уугаад ирэх юм болоод явсиймаа.


Тэгээд очиж буудалдаа орж юм хумаа тавичаад хотоор жаахан зугаалаваа. Тэгж яваад нэг \абад орж хоол идэхээр суулаа. Манай хүн яваад л уух юм захиалаад л би чинь сода ус лемонтой гээд догь сууж байсан чинь нөгөө үйлчлэгч залуу ус авчраад л өглөө. Бид хоёр лемоны бараа харагдахгүй болохоор нь за ойлгосонгүй дээ ухааны юм бодоод уутал .....


Цнцнцрнцрн....
Яасан байхнуу, лимоны шүүс хийцэн байсан байх нь, шинэхэн биш. За ингээд мэдээж диет будаа, гээл хоюулаа уухайн тас сармистай бяслаг бүтэн порцоор шарсан хавирга захиалаад би нэг хундага вино манай хүн 2 гуруушик \ийв уучдиймөө.


Ингээд дэглэм мэглэм цаашаа.


Тэгээд гараад явжээсэн Галзуу хурд гарчээнэ, тэгэхээр нь би нэг уут шар ээм эи ээм аваап манай хүн нэг маруужин барьж ороод үзчлээ дээ.


Тэгээд маргааш нь нахиж Beauty and the Beast үзээд гэртээ ирэнгүүтээ буцаад дэглэмд.


Хаха, өнөдөөр дэглэмийн хоёрдох өдөр гээд байвал ямар байна.



No comments:

Post a Comment

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...