Wednesday 4 April 2018

Найз

Хөөрхөн найз маань өчигдөр утасдаад энэ тавдахь өдөр ярилцаж тохирсон болзоондоо ирж чадахгүй нээ гэж хэллээ.


Бид хоёр уг нь 2 долоо хоногийн өмнөөс ярьж тохироод хоёр шархүүдээ хэлээд тэгээд тэр гурав хотоосоо бид хоёр эндээсээ гараад давхиад очиё гэж ярьсан юм. Тэгээд уулзаад ууланд авираад дараа нь манайд ирж хоноод орой нь сайхан покердож винодоно гэж тохирсон байхгүй юу.


Тэгсэн ажилтай боллоо гэнээ.


Энэ бол миний муриа найз юм байгаан. Ихэнхдээ болзоо тогтоогоод заа зүү болчихоод амжихаа байлаа гэдэг юм. Тийм болохоор надад арай л сээлфиш санагддаг нь үнэн. Гэхдээ ажил амьдралтай хүмүүс аргагүйм даа гээд уужуу сэтгэл гаргаал Зүгээр зүгээр санаа зоволтгүй дараа болъё оо гээл өнгөрөөчдийн...


***
Жаахан охин байхаасаа найзалж ирсэн нэг бүсгүй минь намайг Нүүр ном этэрээсээ хасаад алга болж өгч.
Монголд ид найзалж байх үедээ ёстой л хэрэгтэй хэрэггүй далан долоон үг дэлгэж үүр цайтал хууч хөөрч хайр дурлал хамаг нандин нууцаа шивнэж явсан тэр үед бол миний хамгийн дотно найз шиг байж, хэзээ ч хагацаж салахгүй юм шиг хэлхэлдэж явсан найз маань юм.
Нэлээн хэдэн жилийн өмнө Лаос явж ажиллах боллоо гээд л намайг хэлтэйгээрээ хамаг юмыг минь хийж өг гээд авчраад өгчихдөг би өмнөөс нь захиа занаа утас шөрмөс за бараг арай л ярилцлаганд нь ороогүй байх бүх зүйлийг нь хийж өгч байсан юм. Харин тийшээ явснаасаа хойш зан нь хувирч намайгаа тоохоо байгаад хааяа нэг өөрт нь хэрэгтэй үед гарч ирж гуйх зүйлээ гуйчихаад ингээд би хэрэггүй үед бүхнээ нуугаад алга болоод өгдөг болсон юм.
Энэ бол миний ашигч найз.
Удахгүй ээ хүүеээ би тэрэнтэй тэгэх гэсийн чи танина хэлээд өг гээд юм уу, энэ маань ингэчлээ чи туслаадах гээд ороод ирнэ. Мэджил байгаа найз нь хүлээжил суугаа чамайгаа...




***

Хагас бүтэн сайн өдөр болгон ямар ч завгүй байсан утсаар 5 үг хэлэх байсан ч хамаагүй мэнд мэдэж ярьдаг сайхан найз минь. Үр хүүхдүүд хань ижил гээд түмэн завгүй мөртлөө л Thinking of you гэж зурвас үлдээж сэтгэлд минь инээмсэглэл бэлэглэдэг найзыгаа бусдаас илүү сананаа.

Сая хуриманд ирээд бид хоёр боломжийг ашиглаж эрхлэлдэж хэлхэлдэж зүсэн зүйл л боллоо. Ямар сайндаа түүний нөхөр манай нөхөр хоёроос бусад хүмүүс бол энэ хоёр чинь хосууд юм уу гэж гайхахаар...

Миний хонгорхон түшиг тулгуур болсон найз...Чамдаа би хайртай... Удахгүй уулзанаа. 



2 comments:

  1. 1 deh naiz ch muridag bolohoor tuluvluguu gargaj ajlaa hoishluulsan tohioldold uur hurmeer l hun bn. Za 2 dahi bol tsaashaa tsaasha, yamar setgelgui ashigch "amitan" be. 3 dahi bol zurh setgeliin nandin nz bn o. Magadgui uurdiin nz chin bh. Huurhun sanagdav. 2 dahiig jiichihmeer yum do, kkk.

    ReplyDelete
  2. Харин тийн, тэр 2-ыг жиичдийн би хаяяа, хэхэ өөрөө алга болчдийм л даа. Аан тэгжугаад гараад ирэхээр нь яаж ч чаддаггүй юм.

    ReplyDelete

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...