Tuesday 15 May 2018

****


Тэр нэгэн дууг би хайж эрж хүлээдэггүй ч
Тэнэмэл тохиолын дундаас хаа ганц сонсохдоо
Тэртээ холын өдрүүдэд охин сэтгэлээ сандайлчихаад
Тэнэг юм шиг чамд дурлаж явснаа дурсдаг...
Үйл үйлийн үрд хэзээ ч санаа зовоогүй
Үе үеийн шуурганд чиний мөрийг түшсэн сэн
Хол холын тэртээгээс уйлж дуулсаар ирэхэд чинь
Хоосон хоосон шөнүүдийг аргадаж учирласаар хайрласан
Зөндөө олон жилээс чиний үнэр арилахгүй
Зөрүүлж бичсэн дурлалын торгон дурсамж тасардаггүй
Холоо орших сэтгэлээс чинь холдоод хэдийнээ явчихсан ч
Ховрын тэр дуу л чамайг надад сануулдагаа...
Чи миний аялаагүй үлдээсэн хайрын дуу
Чи миний хөглөөгүй орхисон хийлийн утас
Чи миний хэзээ ч учрахгүй зэргэлдээ ертөнц
Чив чимээгүй тэнд л орших тэр л аялгуу...

2 comments:

  1. Haasha orchihov ged butsaad garah dugluu, bloginho deeliig solichihsond tsochood, kkk.
    Zolboo min e, chi yruu nairagch yum bn a, ali hediinees l bi tegj bodood bn. Setgel gegelzuulsen, dursamj sedreesen nandin shuleg bn shu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Haren tiimee tsenher deeleer heseg gangardiimuu gej bodood.
      Bayarlalaaa Bi bas Zolboogiihoo ugend uram orood tolgoi holbood baih durtai gej yugehuu. ❤️❤️❤️

      Delete

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...