Tuesday 29 May 2018

Зугаатай амьдрал минь билээ...

Юу хийгээд дуусгачихаваа сүүлийн хагас бүтэнийг...


Бужигнаад л дуусчих юм даанээрээ. Шархүү долоо хоногоор сунаж ажиллаж байгаа, ойрдоо манай сэгсгэрийн ажил нь барагдахгүй миний ааш барагдахгүй тэнгэр хангай ширүүхэн л байгаад байна.


Уг нь 29нд гэртээ ирэх ёстой байсан боловч 6 сар гаргаад ирэхээр болсон би яахав наанаа өө зүгээр ш дээ гэсэн мөртлөө мэдэггдэхүйцээр тонтогонож муухай биш мөртлөө хөөрхөн биш аашлаастай.


Харин тэгсэн хагассайнд гэртээ сууж байсан чинь хонх дуугарч байна, би ганцаараа байдаг болохоор аягүй муу санаатай очиж харчаад танихгүй бол хаалга үүдээ онгойлгодог ч үгүй юм. Чимээгүй байж байгаал явуулчдийн.


Тэгээд сэмээрхэн очоод харсан чинь харин бөөн цэцэг барьсан хүүхэн зогсжээнэ, юу билээ гээд онгойлгосон чинь харин хань ижил минь хөөрхөн цэцгийн баглаа явуулжээ. хэхэ



Тэгээл баясаад хөөрхөн дээрээ тавьцан. Нээрээ эмэгтэй хүн тэгээд хөөрхөн дороо баярлаад жижигхээн зүйлд хамаг нар нь гарчдаг амар даа тээ.

Би бол шоколад цэцэг хоёронд бол урсаал уяраал алга болж өгнө хямдхан.

Манай нэг найз байдийн, нөхрийгөө цэцэг авч өгөхөөр нь битгий энэ дороо үхчдийн битгий мөнгө дэмий юманд үрж бай гэж хэлдэг гэдийн. Ер нь бол зөв л дөө, үнэр үзэсгэлэн хоёр нь мөнх биш болохоор хатахаар нь хайран санагддаг байх.

Би бол эсрэгээрээ надаа цэцэг авч явуулаасай цэцэгтэй тосоосой цэцэг цэцэг цэцэг гээл хүсээстэй. Цэцгэнд дуртай цэцэг авах хообийтой гэдгээ нуудаггүй. 

2 comments:

  1. Sharhuu mundag bn, tontogonood bgag chin medjiina te. Hyamhanda bish hairtaas ni ilgeesen bolohoor goy bgam, yu ch bsn goy deere tavih bh da.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Харин аягүй мэдэрсэн цаг үеэ олсон явдал болсон. Үнэн шүү нээрээ сэтглэийн юм гэхээр дороо л сэп гээл сэтгэл сэргээчдийн.

      Delete

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...