Wednesday 6 June 2018

Зүүдэлсээн би таныг

Зөндөө тодоор, яг л тэр алхаагаараа урт цувны хормойгоо намиртал эгц цэх алхаагаар булан тойроод гараад ирэхийг тань харж зүүдэлсэн.


Олоон жил өнгөрч хоног хугацаа миний гунигийг элэгдэж мөлийтөл биш ч эвлэрч зөөлөртөл урссан энэ он жилүүдийн дараа таныгаа би зүрхний гүндээ, зүүдний хоймортоо, сэтгэлдээ бас ухаандаа өдөр болгон бодож үгүйлдэг хэвээрээ жаахан охин чинь таныгаа зүүдэлж хонолоо.


Хорвоо бид хоёроос бас таныг хайрласан ижийгээс минь, ах дүү нараас минь арай л эрт одчихсон таныгаа ингэж зүүдлэх болгондоо би гунигладаг ч таныгаа надаар бахархаж яваа гэдэгт итгэдэг итгэлээр сэтгэлээ тайтгаруулдаг юм шүү.


Ааваа.

No comments:

Post a Comment

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...