Wednesday 1 August 2018

Наагуур цаагуур

За сонин сайхан бичих гэсэн Зомбий төрхөөсөө салж хагацаж чадахгүй бөөн юм болжийноо.
Энд үүрээр буугаад гэртээ ирээд хоюулаа уг нь ихүү идэвхитэй за хоюулаа орой 7 болтол гүрийнэ шүү гээд тэгсэн байхгүй 4 гээд хоёр талд нам нам унацгаасан байсан. Тэгээд шөнө 2 цагт сэрээд унтаж ччаддаггүй ээ, би ажилдаа очно гэсэн байсан мөртлөө за энэ бүтэхгүйм байна гээд ажилдаа утсаар хэлчихээд маргааш нь за хоюулаа ядаж 8 хүргэнэ шүү гээд ярьж байсан байхгүй, би 5 гээд нам унтаад өгсөн нэг сэрсэн шөнийн 12 болжаахад сэрээд босоод мөөгний зутан шөл мөл хийгээд манарч явж явж үүрээр 4 цагт орондоо ороод 5 цагт сэрээд одоо ажил дээрээ хариугүй уналаа гээд сууж байна. Ажил тарах хаа байсан юм бэ, арай л байна уу? Үдийн цайны цагаар хэрэгтэй хэрэггүй юм уншаад нойр хүрээд бхйаар нь ороод ирлээ.


Ингэж сэнсэрдэг хүмүүс байна уу над шиг? Англид оччоод 7 хоног үүрээр 4 цагт боссон ёстой салж унах гэж байсан шүү. Одоо энд битгий л 7 хоног тэгээсэй л гээд сууж байна.


Шархүү минь ажилдаа 5нд явна тэр болтол нь бас жаахан эрхлээд авах санаатай. Маргааш ажилд ирэхгүй амарч таарч байгаа болохоор уг нь амар л даа. Манайхан намайг санасан л гэнэ шүү, би ч өөдөөс нь санаагүй ээ би та нарыг харин ганц хайрцаг Thornton's авчирсан гээд л сууж байна. Нэг шил виски уг нь авчирсийн гэхдээ бараг өөрөө гэртээ хадгалчдиймуу гээд бодоод байгаа ш дээ. Тэгээд орж гарсанд нь амсуулаад болно биз дээ гээл.


Өөр тэгээд харин сэгсийтэл шоппинг л хийлээ, хүний шунал хичнээн их юм бэ. хаха. Улиралын хямдрал гээд зуны хувцас хямдраад дээрээс нь манай нутагт чинь олигтой шооппинг байхгүй гэж хэлж байсан даа тийм болохоор энэ ч хэрэгтэй тэр ч гоё гэж авсаар байгаал таарлаа.


Замдаа Катар улсын Дохад түр буусан юм, пээ ямар ядаргаатай юм бээ тэнд чинь, 00д ороод гараад ирэхэд л араас ороод цэвэрлээд байхын, хүн бүхний ардаас орж 00 оо цэвэрлэж байна, гоё ч юм уу хэцүү ч юм шиг? Би бүр өмнөөс нь ядарчихын билээ, гэхдээ цэвэрхэн гэж юу гэхүү. Надад л хэцүү санаглсан бусдад бол таатай ч юм билүү.


Нэг тиймэрхүү өнөөдөртөө.

No comments:

Post a Comment

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...