Sunday 5 August 2018

Би аймаар хөөрхөн найзтай

Миний хөөрхөн найз миний төрсөн өдрөөр баглаа лиш цэцэг бялуу хоёр аваад ээж дээр минь очсон байгаам даа. Ээж сая хөдөө яваад даараад бие нь жаахан тавгүйрхээд эмнэлэгт хэвтсэн байсан юм. Тэгээд би найздаа ийм үед л ээжийгээ дэргэд нь байсан бол гээд санах юм даа гэж ярьж байсны маргааш миний төрсөн өдөр боллоо.


Тэгээд үдээс хойш ээж гэнэт залгаад охиндоо төрсөн өдрийн мэнд хүргэе гээд ярихад нь сонслоо. Би бүр энд баярлаад хөл газар хүрэхгүй ойрхон байсан бол очоод үнсээд авмаар санагдаад баярлалаа гэдгээс илүү гарахгүй ч талархсан сэтгэлдээ халуу шатаад л сууж байна.


Ийм хөөрхөн найз охинтой байна гэдэг тээ нээрээ. Би ч азтай туучий шүү.


Ээж бас бүр хөөрөөд " Г орж ирээд гарсан чинь миний муу бор охин орж ирээд гарах шиг санагдаад ээж нь уйлаад " гэж байна. Би уг нь эмнэлэгээс гарсан хойно нь цэцгийн баглаа захиалая даа гээд хүлээж байсан юм. Лиш цэцэгний үнэр гэж бас л гоё шүү тиймээ.


Төрсөн өдөр сайхан болсоон. Найз минь ээжийг минь баярлуулсан болохоор.

No comments:

Post a Comment

Коммент орохгүй юм

 Коммент бичих санаатай зөндөө оролдов, орохгүй юм юуных вэ? Тэжээвэр амьтад чинь тэгээд байнга гэртээ хайрлаад л эрхлээд л бас намайг аргад...